Pay4it logo mobile

Betalingsløsninger til private virksomheder

Vi udnytter vores erfaring til at udbrede kontantfri betalingsløsninger på tværs af brancher. Intet projekt er for stort eller småt, så længe der er potentiale for en nem kontantfri hverdag for jer og jeres kunder.  

 

Innovativ tilgang og knowhow

Vi bruger fremtidens betalingsteknologier og udvikler bæredygtig betalingssoftware, så I får et gennemtestet digitalt betalingssystem, der giver jer tryghed i hverdagen.

Læs mere om vores digitale betalingsløsninger nedenfor eller kontakt os, så sammensætter vi en innovativ betalingsløsning til jeres behov.

 

Kontakt os på 26815500 eller info@pay4it.dk



Fordele for virksomheden

Vi leverer software, betalingsterminaler og telefonsupport, så I kan komme hurtigt i gang med kontantfri betaling i jeres virksomhed.

Jeres medarbejdere får nem adgang til at nyde mad og drikkevarer i løbet af arbejdsdagen, og slipper for at tage pungen med i kantinen. I får overblik over jeres omsætning via jeres partnerside, hvor I også kan ændre priser og opsætning på kasseterminalerne. Alle transaktionerne registreres online og I har mulighed for at få tilsendt en fil til automatisk bogføring hver måned.

Medarbejderne opretter en MyWallet-konto, tilknytter deres medarbejderkort og overfører penge til saldoen. De bruger det kontaktløse kort til køb i kantinen, og de kan foretage automatisk optankning og se deres transaktioner online. I kan også trække deres forbrug over lønnen, hvis I vil gøre det endnu nemmere for medarbejderne.  

Bliv en kontantfri virksomhed

Skal vi hjælpe jer med at blive en kontantfri virksomhed?

Kontakt os på 26815500 og fortæl os om jeres virksomhed, så kommer vi med et tilbud til jer. I kan også skrive en mail til info@pay4it.dk.  

Få et uforpligtende tilbud

Fordele for personalet på færgen

Personalet bruger mindre tid på at håndtere billetter, når passagererne kører ombord på færgen. De scanner blot QR-koden på færgebilletten med den håndholdte betalingsterminal. Scanneren registrerer også kontaktløse pendlerkort og I kan slå erhvervskunder op på deres nummerplader. 

Passagererne køber færgebilletter online via jeres website, og I minimerer antallet af kontanter og fysiske billetter ombord på færgen. I får overblik over jeres samlede omsætning og de enkelte transaktioner på jeres administrationsside, hvor I kan også ændre billetpriser. 

Hvordan fungerer betalingssystemet?

Betalingssystemet består, udover jeres administrationsside, af en webshop og en pendlerside. Passagererne køber billetter på webshoppen via et link på jeres website. Systemet sender automatisk billetten til kunden pr. mail, når betalingen er gennemført. Færgepersonalet scanner herefter billettens QR-kode, når passageren kører om bord på færgen.

Private pendlere og erhvervskunder får et kontaktløst pendlerkort, der registrerer deres rabat hver gang de benytter færgen. Pendlerne opretter en MyWallet-konto på pendlersiden, hvor de bl.a. kan se deres forbrug og optanke pendlerkortet.

I kan læse mere om betalingssystemet til færgedrift ved at downloade brochuren nedenfor.

 

Brochuren om billetsystemet til færgedrift

Download brohuren

Få kontantfri billetbetaling på jeres færge

Er I interesserede i at høre mere om mulighederne for at få billetsystemet på jeres færge? Vi gennemgår systemet og funktionerne sammen med jer inden vi giver jer et uforpligtende tilbud.  

 

Kontakt os på 26815500 eller info@pay4it.dk.

Få et uforpligtende tilbud

Hvordan fungerer opkrævning af kontingent?

Foreningsbetaling er et fleksibelt betalingssystem til kontingentopkrævning, der giver bestyrelsen overblik over klubbens økonomi og medlemsbetalinger. I opkræver kontingent fra jeres medlemmer online via foreningens side på MyWallet.dk og betaling af kontingent sker automatisk på en nem og sikker måde.

Jeres medlemmer opretter en MyWallet-konto og tilmelder sig de hold/kontigenter de ønsker at være tilmeldt. Hvis I sætter betalingen op som et abonnement, så vil betalingen fremadrettet sker automatisk. Jeres medlemmer behøver derved ikke aktivt at betale kontingent via netbank, da betalingen trækkes fra deres kreditkort, når de er tilmeldt første gang. 

Hvis I har klubarrangementer, turneringer eller stævner med egenbetaling, kan I oprette engangsbetalinger som medlemmerne kan betale direkte på foreningens online side på MyWallet.dk

Fordele ved Foreningsbetaling

Foreningsbetaling begrænser sig ikke kun til at være en system til opkrævning af kontingent og betalinger fra medlemmer. I har bl.a. mulighed for at benytte systemet til døråbning med specialdesignede foreningskort og egenbetaling på maskiner.

I kan eksempelvis benytte Foreningsbetaling til følgende: 

  • Saunaer - Gratis døråbning for medlemmer og opkrævning af betaling fra andre besøgende.
  • Rideklubber - Opkrævning af eks. boksleje, køb af hø og foder og brug af løbebånd og andre maskiner.   
  • Musikforeninger - Booking af øvelokale og døråbning med adgangskort for betalende medlemmer. 
  • Sportsforeninger - Medlemskort med rabat eller klippkort til brug på foreningens automater og kasseapparater.

Hvem kan få Foreningsbetaling

Systemet til foreninger henvender sig til alle typer af frivillige klubber og foreninger uanset medlemstal. I kan bl.a. bruge online betaling til opkrævning af kontingent i grundejerforeninger, sportsklubber og rideskoler eller I kan samle ind til klassekassen eller whiskeyklubbens fælleskasse.

Vi hjælper alle typer foreninger og klubber, og vi tilbyder fleksible abonnementsløsninger der passer til jeres budget. 

Kontakt os på 26815500 eller info@pay4it.dk, så giver vi jer et tilbud på hvad det vil koste jer at få vores betalingsløsning til foreninger.

Få et uforpligtende tilbud